سطح کراتینین من 2.3 است که خواهد بود مرحله بیماری کلیوی 4
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین من 2.3 است که خواهد بود مرحله بیماری کلیوی 4

من سطح کراتینین سرم 2.3 اما دکتر به من گفت که من در مرحله 4 بیماری کلیوی هستم در حال حاضر، این است که ممکن است؟ من می دانم که سطح کراتینین 2.3 متعلق به مرحله بیماری کلیوی 3، چگونه می تواند از آن مرحله 4؟

به طور کلی، کراتینین 2.3 متعلق به مرحله 3. اما شما می دانید، سطح کراتینین است تنها شاخص بیماری کلیوی نیست، علاوه بر این، بسیاری از عوامل هستند خواهد سطح کراتینین تاثیر بگذارد. بنابراین ما فقط می توانید یک تشخیص خشن با سطح کراتینین را، اگر می خواهید مطمئن تشخیص بیشتر شما نیاز به گرفتن برخی عوامل دیگر را در نظر.

چرا دکتر به شما می گفت: در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیه، حتی کراتینین شما فقط 2.3؟

شما می دانید تحت بسیاری از شرایط، سطح کراتینین افزایش خواهد یافت تا زمانی که عملکرد کلیه به 50٪ کاهش یافته است. بنابراین برای پرونده شما، کلیه های شما باید فقط زیر 50 درصد باشد و سطح کراتینین است را افزایش می دهد تا به سرعت نمی.

چگونه به درمان مرحله 4 بیماری کلیوی؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند یک روش درمان خوب است. این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه رسیدن به بهبود گردش خون میکرو کلیه و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

با کمک این درمان، بیمار با بیماری کلیوی مرحله 4 می تواند یک فرصت برای لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز دریافت کنید.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: